divendres, 5 de juny del 2020

El Joc de la Oca



Hola 3r!!
És un plaer presentar-vos el genialy del Joc de la Oca que he creat per vosaltres. M’agradaria que passeu una molt bona estona jugant a aquest joc tan clàssic. Ara bé, prepareu-vos perquè us he preparat uns quants reptes divertits I també complicats per fer. Esteu preparats?
Jugueu amb els vostres amics i amb la família!

Que m’heu d’enviar?

Em podeu passar un vídeo explicant que us ha semblat aquesta proposta. També em podeu passar un vídeo fent algun repte proposat del joc que us hagi agradat, fotos de com el/la vostre/a fill/a juga al joc...Si envieu un vídeo, recordeu utilitzar wetransfer.com.

En aquesta entrada no us demano obligatòriament un vídeo (us faig descansar aquesta setmana com a magnífics editors i editores de vídeo). És a dir, em podeu enviar el que millor considereu! Vull que aquest joc el gaudiu tots a casa!

M’envieu els vídeos, fotos, àudios, textos o el que vulgueu a hzamora2@xtec.cat

El proper dimecres tornaré amb dos reptes nous!

Moltes gràcies cracks!

Héctor

PD: M’agradaria felicitar-vos família per totes les feines que feu amb els vostres fills i filles. Els vostres fills estan treballant molt, però vosaltres mares i pares també. Així que volia deixar per escrit el meu agraïment a la vostra tasca diària. Moltes gràcies!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Treballem amb fang